Nove caratteristiche di l'autobus è vantaghji

Ùn avemu micca solu aghjurnatu l'aspettu è u sensu di a nostra nova flotta, ma avemu ancu migliuratu a funziunalità! Non solu l'autobus sò più efficienti in energia è megliu per l'ambiente, ma furniscenu una sperienza di equitazione megliu à u sicondu passu à bordu.  

Nova App per Tracking + Route Planning

Segui rapidamente è efficacemente u statu di l'autobus cù a nostra nova app per smartphone, Transloc (dispunibule nantu à iPhone è Android) è mape u vostru itinerariu. Or, aduprà u nostru cumpletamenti situ web rifattu, chì hè avà dispunibule in più di 50 lingue. 

Novi Racks Bike

Portate a vostra bicicletta per ancu più accessu à a cità, è andate in verde viaghjà nantu à duie roti. Pudete facilmente carricà a vostra bicicletta nantu à i nostri novi portabiciclette à carica frontale.  Cliccate quì per infurmazioni è struzzioni nantu à carica è scaricamentu di a vostra bicicletta. 

Capacità di piglià pagamenti cù carta di creditu è ​​smartphone [Pronto]

Longu hè passatu i ghjorni di scavà intornu per muniti o di circà u cambiamentu esatta. Pagamenti cù carta di creditu è ​​smartphone seranu accettati prestu nantu à l'autobus. 

I sedili pieghevoli permettenu più spaziu per e sedie à rotelle

Ùn simu più solu i requisiti minimi stabiliti di l'ADA, ma facemu i nostri clienti accessibili una priorità cù un disignu di sedia flessibile per accoglie una varietà di piloti cù fila chì si piega o si abbassa in quantu necessariu.

Rampa d'inginocchiatura aghjurnata per l'accessibilità in sedia à rotelle

Le rampe d'inginocchiatura di novu installate abbassanu a sospensione per diminuisce l'angolo di inclinazione da u curb, rendendu più faciule è più veloce chì mai per rollà à bordu. 

Novu Brochure/Litteratura Racks

Stà infurmatu cù ciò chì succede in a cità è in l'imprese lucali, o passa u tempu cù novi materiali di lettura.

Nova Barriera di Sicurezza per i Conduttori

Un scudo di plastica separa avà i passageri è i cunduttori per un livellu aghjuntu di distanzamentu suciale è sicurità.