Sapete ? Beaumont Transit offre trasportu porta à porta per i disabili

A nova flotta Zip hè stata aghjurnata cù amenità è caratteristiche cum'è sedie pieghevoli per permette più spaziu per sedie à rotelle è rampe in ginocchio per una maggiore accessibilità in l'autobus publichi. U nostru scopu hè di furnisce ogni citadinu accessu à u trasportu publicu, ma se l'autobus normale sò sempre una sfida, ci hè una altra suluzione.  

Beaumont offre un trasportu porta à porta per e persone chì ùn sò micca capaci di utilizà in modu indipendenti l'autobus publichi di rotta fissa per una disabilità fisica o mentale. Sta definizione hè assai larga è include tuttu da a mobilità à i disfunzioni cognitivi.  

Chì sò i furgoni Zip Paratransit è cumu ti ponu benefiziu? 

I furgoni di Paratransit sò più chjuchi di l'autobus di transitu normali, è sò generalmente seduti intornu à 15 passageri, cumpresu u subacqueu. Un ascensore per sedia a rotelle è parechje cunfigurazioni di sedie diverse facenu questi tipi di furgone perfetti per e persone cù mobilità limitata. I furgoni di Paratransit furniscenu un trasportu individualizatu da curb-to-curb per e persone chì ùn ponu micca aduprà l'autobus di rotta fissa di Beaumont Zip. "Curb-to-curb" significa chì un furgone vi prenderà è vi lasciarà à qualsiasi indirizzu in Beaumont designatu da u cliente. È se avete bisognu di aiutu extra, un impiigatu amichevule pò furnisce un serviziu di guanti bianchi per i clienti "Assist-to-Door" chì ùn ponu micca marchjà indipindentamente o rotulà da a porta di a so casa à a furgoneta. 

Cumu sapete se site eligibile? 

L'ADA hà delineatu linee guida per vede s'ellu vi qualificate quì 

Se crede chì fate, pudete scaricate una applicazione da u situ web, dumandate unu per telefunu à 409-835-7895 o visitate l'uffizii à: BMT ZIP Operations Facility, 550 Milam St. Beaumont, Texas 77701, chì sò aperti da u luni à u vennari da 8:00 am è 5:00 pm. 

Una decisione serà presa in vintu (21) ghjorni - apprezzemu a vostra pacienza mentre l'applicazioni sò riviste. 

Sì Appruvatu! Avà chì fate?  

Per programà un viaghju, chjamate (409) 835-7895 trà 8 am è 4 pm, da u luni à u vennari. A riservazione pò esse fatta un ghjornu prima di u serviziu di viaghju desideratu. U trasportu hè furnitu nantu à una basa di "primu arrivatu, primu servitu", indipendentemente da u scopu di u viaghju. Quandu pianificate un viaghju, per piacè esse pronti à furnisce l'infurmazioni seguenti: 

  • u vostru nome 
  • U vostru indirizzu di pick-up (cumpresi i nomi di l'edifiziu / l'affari, infurmazioni specifiche di pick-up, punti di riferimentu).  
  • A data chì site in viaghju.  
  • U tempu chì vulete esse pigliatu. (Nota: pianificate l'appuntamenti cù tempu ampiu per ghjunghje à a vostra destinazione)  
  • Tempu di abbandunamentu dumandatu è orari alternati di drop-off  
  • L'indirizzu stradale di a vostra destinazione (cumprese l'infurmazioni specifiche di drop-off)
  • Se un Assistente di Cura Personale (PCA) viaghja cun voi o se un invitatu altru ch'è u vostru PCA viaghja cun voi (cumpresi i zitelli).  
  • Pianificate un viaghju di ritornu  
  • A necessità di una vuluntà (per un appuntamentu medico) 

Avete un appuntamentu, ma ùn sapete quandu vi sarà fattu? Hè bè! 

In ocasu, i clienti anu bisognu di viaghji di ritornu aperti perchè ùn sanu micca quantu a so appuntamentu pò durà. I clienti ponu dumandà orari di prelievu aperti per appuntamenti medichi o solu ghjuridichi.  

I clienti anu da fà sapè à l'agente di riservazione à u mumentu di a chjama chì anu bisognu di una "chjamà". I pickups Will-call sò attivati ​​​​quandu u cliente notifica à u reservationist ZIP chì sò fatti. BMT ZIP spedirà un veiculu u più prestu pussibule; in ogni modu, durante i tempi di punta è circustanze d'usu elevatu pò piglià finu à una (1) ora prima di l'arrivu di u veiculu. I pick-ups Will-call ùn sò micca cunsigliatu, salvu chì tutte l'altre opzioni sò state eliminate. L'operatori aspittàranu allora cinque (5) minuti per chjamà i piloti prima di cuntinuà a so strada. 

Quantu ùn lu costa? 

  • Individuale eligibile $ 2.50 per viaghju di sola andata  
  • Passu mensuale (mese calendariu) $ 80  
  • Ticket Book (10 corse à sola andata) $ 25  
  • Invitatu $ 2.50 per viaghju di sola andata  
  • Assistente di Cura Personale (PCA) Senza Charge - deve viaghjà cù un passageru eligibile 

Per più infurmazione nantu à l'eligibilità, o per cumprà un pass, chjamate 409-835-7895 o vede e nostre linee di pulitica quì.